preloader

آموزشگاه رادمان

روش‌ های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید برای یادگیری زبان برنامه‌ نویسی Python از آن‌ ها استفاده کنید.

بهترین کتاب های آموزش پایتون

  • فناوری اطلاعات
  • رادمان
  • 112
  • 1402/12/15
بهترین کتاب های آموزش پایتون

اگر به‌ دنبال یادگیری زبان برنامه‌ نویسی پایتون هستید، پیشنهاد می‌ شود که از بهترین کتاب های آموزش پایتون برای این کار استفاده کنید. مطالعه ‌کردن کتاب همیشه بهترین روش برای یادگیری مطالب مختلف است؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشید که چه کتابی را انتخاب کرده‌ اید.

می‌ توانید با مطالعه ‌کردن بهترین کتاب یادگیری پایتون به‌ راحتی تمامی نکاتی که برای یادگیری این زبان برنامه‌ نویسی محبوب وجود دارد را دریافت کنید. درصورتی‌ که به‌ دنبال بهترین نمونه از این کتاب‌ ها هستید، پیشنهاد می‌ شود که تا انتهای این مقاله از آموزشگاه رادمان همراه ما باشید. در ادامه بهترین و جامع‌ ترین کتاب آموزش پایتون را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کتاب های آموزش پایتون

روش‌ های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید برای یادگیری زبان برنامه‌ نویسی Python از آن‌ ها استفاده کنید. می‌ توانید در دوره آموزش پایتون آموزشگاه رادمان شرکت کنید. این دوره تخصصی بوده و توسط بهترین اساتید برگزار می‌ شود. اگر هم زمان شرکت در دوره‌ های آموزشی را ندارید، می‌ توانید بهترین کتاب های آموزش پایتون را مطالعه کنید. این کتاب‌ ها مطالب زیادی را پوشش می‌ دهند و درصورتی‌ که آن‌ ها را بخوانید، می‌ توانید نکاتی مهم در رابطه ‌با این زبان برنامه‌ نویسی یاد بگیرید.

باید توجه داشته باشید که بهترین کتاب از انتشارات معتبر منتشر خواهد شد و سرفصل‌ های جامعی نیز دارد.

بهترین کتاب های برنامه نویسی پایتون

برای این‌ که بتوانید بهترین نتیجه را از یادگیری زبان برنامه‌ نویسی پایتون به‌ کمک کتاب کسب کنید، پیشنهاد می‌ شود که به‌ دنبال خرید بهترین کتاب های یادگیری پایتون باشید. بهترین کتاب های برنامه نویسی پایتون شامل موارد زیر هستند:

هدیه رادمان به شما
برای دریافت مشاوره رایگان دوره های فوق تخصصی رادمان، فرم مقابل رو پر کن تا کارشناسان فنی بهترین مسیر آموزشی رو بهت بگن.
در رادمان برای آینده خودتون سرمایه گذاری کنین💎

کتاب Introduction to Machine Learning with Python

یکی از بهترین کتاب های آموزش پایتون کتاب Introduction to Machine Learning with Python است. این کتاب مبانی یادگیری ماشین را با استفاده از زبان برنامه‌ نویسی پایتون به شما یاد می‌ دهد. مطالعه آن بسیار کاربردی بوده و می‌ تواند در پروژه‌ های هوش مصنوعی به شما کمک کند.

کتاب Fluent Python

کتاب دیگری که می‌ توان آن را به‌ عنوان بهترین کتاب های یادگیری پایتون بدانیم، Fluent Python است.

کتاب دیگری که می‌ توان آن را به‌ عنوان بهترین کتاب های یادگیری پایتون بدانیم، Fluent Python است. این کتاب فوق‌ العاده محبوب و مشهور برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند که در کدزنی به زبان برنامه‌ نویسی پایتون، دستشان سریع شود. می‌ توانید علاوه‌ بر شرکت در دوره‌ های آموزش برنامه‌ نویسی آموزشگاه رادمان، این کتاب را نیز تهیه کرده و ترفندهای کدنویسی با استفاده از پایتون را یاد بگیرید. مباحث گوناگونی مانند ساختار داده، توابع، اصطلاحات شی گرایی، کنترل جریان و برنامه‌ نویسی متا در این کتاب ارائه داده می‌ شوند.

کتاب برنامه‌ نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته

یکی از انواع کتاب‌ هایی که در میان بهترین کتاب های آموزش پایتون قرار داشته و به زبان فارسی نوشته‌ شده، کتاب برنامه‌ نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته است. این کتاب فوق‌ العاده جامع و عالی، قدم‌ به‌ قدم تمامی مفاهیمی که برای این زبان وجود دارد را به شما یاد می‌ دهد.

اگر وقت زیادی برای مطالعه یا یادگیری ندارید، این امکان برای شما فراهم‌ شده تا با مطالعه‌ این کتاب، مهم‌ ترین نکات این زبان برنامه‌ نویسی را به‌ سرعت یاد بگیرید. این کتاب مثال‌ های متعددی دارد که با تمرین‌ کردن آن‌ ها به‌ تمامی مباحث این زبان مسلط خواهید شد.

معرفی بهترین کتاب پایتون به زبان فارسی

در میان بهترین کتاب های یادگیری پایتون، می‌ توانید نسبت به خرید بهترین کتاب‌ های پایتون به زبان فارسی نیز اقدام کنید. این کتاب‌ ها به زبان فارسی نوشته ‌شده‌ اند و از انتشارات و اساتید ایرانی هستند. به‌ همین دلیل اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارید، می‌ توانید این کتاب‌ ها را مطالعه کنید. بهترین کتاب برنامه نویسی پایتون فارسی شامل موارد زیر هستند:

کتاب آموزش پایتون به زبان ساده

بهترین کتاب پایتون به زبان فارسی را می‌ توان کتاب آموزش پایتون به زبان ساده دانست. این کتاب جزء بهترین کتاب های آموزش پایتون بوده و فروش زیادی را در کتابخانه‌ ها و فروشگاه‌ های آنلاین ایران تجربه کرده است. همان‌ طور که از نام این کتاب مشخص است، در آن آموزش زبان برنامه‌ نویسی پایتون به زبان بسیار ساده و روان برای افراد مبتدی ارائه‌ شده است. تعداد صفحات آن تنها 73 صفحه بوده و در این تعداد محدود بهترین نکاتی که استارت یادگیری حرفه‌ ای را برای شما راحت‌ تر می‌ کنند، یاد داده است.

کتاب حل مسائل پایتون

کتاب دیگری که می‌ توان آن را به‌ عنوان یکی از بهترین کتاب های یادگیری پایتون دانست، کتاب حل مسائل پایتون است. از نام این کتاب مشخص بوده که درون آن پر از مسئله و نمونه سؤال برای پایتون است. باید گفت که این کتاب بالغ بر 1000 نمونه و مثال برای یادگیری زبان پایتون به شما ارائه داده و تحلیل آن‌ ها را نیز به‌ طور کامل انجام داده است.

شما قادر هستید تا با مطالعه 128 صفحه از این کتاب، دانش بسیار زیادی دررابطه‌ با پایتون کسب کنید. بهتر است این کتاب را در کنار کتاب‌ های جامع‌ تر و دوره‌ های آموزشی استفاده کنید تا با مثال‌ ها درک بهتری از زبان داشته باشید.

کتاب مرجع کامل برنامه‌ نویسی پایتون 

استاد جواد وحیدی یکی از متخصصان برنامه‌ نویسی پایتون در ایران بوده که دوره‌ های مختلف و کتاب‌ های گوناگونی را در این ‌زمینه ارائه کرده است. به‌ همین دلیل کتاب مرجع کامل برنامه‌ نویسی پایتون جواد وحیدی یکی از بهترین کتاب های آموزش پایتون است. می‌ توان این کتاب را کامل‌ ترین کتاب آموزش پایتون دانست.

تمامی نکات به‌ صورت حرفه‌ ای در این کتاب آموزش‌ داده ‌شده است. همچنین با مطالعه این کتاب می‌ توانید چارچوب پایتون و کتابخانه‌ های مهم آن را یاد بگیرید. این کتاب نکات زیادی را پوشش داده و در تمامی فروشگاه‌ های معتبر یافت می‌ شود.

کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ ها

باید گفت که کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ ها که یکی از بهترین کتاب های یادگیری پایتون است، کتابی انگلیسی بوده و به زبان فارسی ترجمه ‌شده است. این کتاب اثری از جاستین ستیز است که درزمینه هک و امنیت فعالیت دارد. مهم‌ ترین مهارتی که با مطالعه این کتاب فرا می‌ گیرید، علم مهندسی معکوس برای کشف آسیب‌ پذیری‌ های وب‌ سایت‌ ها و نرم‌ افزارها و اسکریپت‌ ها است. حتی می‌ توانید با استفاده از مطالب این کتاب خودکارسازی وظایف را نیز به‌ صورت حرفه‌ ای و کاملا عالی پیاده‌سازی کنید.

بهترین کتاب ‌های آموزش پایتون انگلیسی

در کنار کتاب‌ های فارسی، کتاب‌ های انگلیسی نیز برای یادگیری پایتون وجود دارند. این کتاب‌ ها به‌ صورت انگلیسی نوشته‌ شده‌ و توسط اساتید خارجی منتشر شده‌ اند. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید، می‌ توانید این کتاب‌ ها را تهیه کنید. بهترین کتاب های یادگیری پایتون انگلیسی به شرح ذیل هستند:

بهترین کتاب آموزش پایتون Python Crash Course

بهترین کتاب آموزش پایتون انگلیسی که اکثر متخصصان آن را به‌ عنوان بهترین کتاب برنامه نویسی پایتون می‌ دانند، کتاب Python Crash Course است. این کتاب فوق‌ العاده طوری نوشته ‌شده که افراد با مطالعه‌ آن به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی با پایتون آشنا می‌ شوند.

با مطالعه این کتاب قادر هستید تا به‌ تمامی مهارت‌ های برنامه‌ نویسی پایتون و حل مشکلات مسلط شوید. همچنین قادر هستید تا مهارت‌ هایی برای کتابخانه‌ های مختلف Pygal و NumPy را نیز بیاموزید. این کتابخانه‌ ها بسیار مهم هستند و مطالعه این کتاب شما را در تسلط به آن‌ ها کمک می‌ کند.

کتاب Head-First Python

اگر به‌ دنبال بهترین کتاب ‌های آموزش پایتون انگلیسی هستید، به شما خرید کتاب Head-First Python را پیشنهاد می‌ کنیم. این کتاب محبوبیت زیادی در میان کتاب‌ های آموزش برنامه‌ نویسی دارد و توانسته در سال‌ های اخیر، فروش زیادی را تجربه کند.

دلیل این موضوع استفاده از تصاویر آموزشی در میان متون کتاب است. این کتاب با ترکیب متن و تصویر توانسته مطالب را بسیار ساده‌ تر و راحت‌ تر به مطالعه‌ کننده انتقال دهد. فرمت بصری این کتاب بسیار با کیفیت است و از آموزش‌ های خسته‌ کننده، جذابیت بیشتری دارد.

کتاب Learn Python the Hard Way

کتاب دیگری که باید آن را یکی از بهترین کتاب های یادگیری پایتون انگلیسی دانست، کتاب یادگیری پایتون به روش سخت است.

کتاب دیگری که باید آن را یکی از بهترین کتاب های یادگیری پایتون انگلیسی دانست، کتاب یادگیری پایتون به روش سخت است. Learn Python the Hard Way کتابی است که برای افراد پیشرفته و حرفه‌ ای نوشته‌ شده است. این کتاب بیش از 52 تمرین عالی و حرفه‌ ای دارد که با مطالعه و انجام آن‌ ها قادر به یادگیری بهترین مهارت‌ ها برای برنامه‌ نویسی با پایتون هستید. این کتاب می‌ تواند به شما یاد بدهد که چگونه کد باکیفیت نوشته و از بهترین ساختار در آن بهره ببرید. همچنین می‌ توانید مفاهیم شی گرایی و ساختار داده‌ ها را نیز با مطالعه این کتاب یاد بگیرید.

کتاب Python Programming

کتاب Python Programming یکی از بهترین کتاب ‌های آموزش پایتون انگلیسی است که علاوه ‌بر آموزش برنامه‌ نویسی با پایتون، شما را با مفاهیم اولیه علم کامپیوتر آشنا می‌ کند. اگر به‌ دنبال این هستید که تمامی مفاهیم استاندارد کامپیوتر را با استفاده از یک ‌زبان برنامه‌ نویسی آسان و کاربردی مانند پایتون یاد بگیرید، این کتاب، انتخابی عالی برای شما محسوب می‌ شود.

این کتاب مهارت‌ های اصلی علوم کامپیوتر مانند طراحی و برنامه‌ نویسی را به شما یاد می‌ دهد. همچنین می‌ توانید علم حل مشکلات را نیز با مطالعه آن فرا بگیرید. محبوبیت این کتاب در سطح بین‌ المللی است و تمامی علاقه‌ مندان به پایتون آن را مطالعه می‌ کنند.

کتاب Python Cookbook

آخرین کتابی که می‌ خواهیم به‌ عنوان بهترین کتاب های آموزش پایتون انگلیسی به شما معرفی کنیم، کتاب Python Cookbook است. کتاب آشپزی پایتون را می‌ توان بهترین کتاب برنامه نویسی پایتون بدانیم. یادگیری پایتون با مطالعه این کتاب به روش‌ های جدیدی انجام شده و جذابیت‌ های فوق‌ العاده‌ای را برای شما خواهد داشت.

می‌ توانید آخرین به‌ روزرسانی پایتون 3 را با مطالعه‌ کردن این کتاب فرا بگیرید. مفاهیم و مباحث مختلفی مانند ساختار داده، الگوریتم، تکرارگرها، مولدها و کدگذاری و پردازش داده در این کتاب به شما آموزش داده می شود.

نتیجه گیری

اگر به‌ دنبال بهترین کتاب های آموزش پایتون هستید، باید بدانید که نمونه‌ های مختلفی از این کتاب‌ ها منتشر‌ شده است. زبان برنامه‌ نویسی پایتون محبوبیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل کتاب‌ های فراوانی برای آموزش آن منتشر شده‌ اند.

می‌ توانید علاوه ‌بر مطالعه‌ کردن کتاب‌ هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، در دوره آموزش زبان برنامه‌ نویسی پایتون آموزشگاه رادمان شرکت کنید. آموزشگاه رادمان یکی از موفق‌ ترین آموزشگاه‌هایی است که درزمینه‌ ها و حوزه‌ های مختلف، دوره‌ های آموزشی برگزار می‌ کند. این آموزشگاه از بهترین و باتجربه‌ ترین اساتید حرفه‌ ای استفاده می‌ کند. می‌ توانید با شرکت در این دوره‌ ها مهارت‌ های عالی کسب کنید.

نویسنده مقاله : رادمان

اشتراک گذاری مقاله :

  • سوالات متداول بهترین کتاب های آموزش پایتون

    1برای آموزش پایتون چه کتاب انگلیسی مناسب است؟

    اگر به‌ دنبال بهترین کتاب ‌های آموزش پایتون انگلیسی هستید، به شما خرید کتاب Head-First Python را پیشنهاد می‌ کنیم. این کتاب محبوبیت زیادی در میان کتاب‌ های آموزش برنامه‌ نویسی دارد و توانسته در سال‌ های اخیر، فروش زیادی را تجربه کند.

    2در زمینه هک و امنیت چه کتابی را بخوانیم؟

    باید گفت که کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ ها که یکی از بهترین کتاب های یادگیری پایتون است، کتابی انگلیسی بوده و به زبان فارسی ترجمه ‌شده است. این کتاب اثری از جاستین ستیز است که درزمینه هک و امنیت فعالیت دارد.

    نظرات کاربران و ارسال دیدگاه

      0

    ارسال دیدگاه

    امتیاز شما به این مقاله  0   

    نظرات کاربران

      0

    جدیدترین مقالات

    True پیش نمایش
  • مشاوره رایگان