preloader

آموزشگاه رادمان

تسلط بر عالم بازاریابی آنلاین: دوره آموزشی جذاب دیجیتال مارکتینگ از مبتدی تا حرفه‌ ای!

دوره دیجیتال مارکتینگ

دوره دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات دوره

  • نام دوره: دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • طول دوره: 40 ساعت آموزشی
  • شروع دوره: ماهی 1 بار
  • بیعانه ثبت نام: 248,000 تومان برای رزرو کلاس
  • محل برگزاری:دپارتمان فناوری اطلاعات
  • تعداد جلسات: 20 جلسه 1.5 ساعته
  • امکان قسط بندی: دارد
  • نوع کلاس:

ظرفیت ثبت نام: 10 نفر

راه های ارتباطی

جزئیات دوره

 سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

  • ایده های پولساز برای راه اندازی یک کسب و کار
  • بررسی کسب و کارهای موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش اصول طراحی سایت
  • آموزش تولید محتوا ویدیویی
  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تولید محتوا تخصصی
  • آموزش کپی رایتینگ
  • آموزش طراحی کمپین
  • آموزش ایمیل مارکتینگ
  • آموزش مهندسی معکوس در فروش
  • آموزش سئو
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش حرفه ای سرچ کنسول
  • بررسی تبلیغات آنلاین
  • آموزش گوگل تگ منیجر
  • آموزش هوش مصنوعی

معرفی دوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از محبوب ترین روش‌ های بازاریابی در دنیای امروز بر سرزبان ها افتاده است. اگر به دنبال روشی برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود در دنیای دیجیتال هستید، دوره دیجیتال مارکتینگ می ‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ به هنرآموزان مبانی اولیه دنیای دیجیتال و ابزارهایی که برای بهبود رتبه سایت ها در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک و فروش آموزش داده می شود.

در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ، با تکنیک‌ های ایجاد محتوا، تبلیغات همسان، تحلیل داده ‌های کاربران و استفاده از شبکه ‌های اجتماعی برای ترویج کسب و کار آشنا خواهید شد. پس اگر به دنبال یادگیری یکی از مهارت‌ های حیاتی برای کسب و کار امروزی هستید، دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ فنی حرفه ای برای شما پیشنهاد می‌ شود.

چرا باید در دوره دیجیتال مارکتینگ فنی حرفه ای شرکت کنیم؟

شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ فنی حرفه‌ ای به شما کمک می ‌کند تا مهارت ‌های لازم برای بهبود و بهینه ‌سازی فعالیت‌ های دیجیتال مارکتینگ خود را به دست آورید. در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ فنی حرفه ‌ای، شما با مفاهیم اساسی و پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، بهبود جستجوی ارگانیک، استفاده از شبکه‌ های اجتماعی، طراحی ui/ux، ایجاد محتوای با کیفیت و سئو شده، مدیریت روابط با مشتریان و غیره... را یاد می گیرد. البته شما می توانید برای این که به صورت حرفه ای بر روی سئو وب سایت تان کار کنید تا به رتبه یک گوگل برسید؛ از دوره سئو آموزشگاه رادمان، بهره مند شوید.

دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ فنی و حرفه ای، شما را با برترین روش‌ ها و ترفندهای دیجیتال مارکتینگ آشنا می کند.

مزایای دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک بین المللی

دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک بین‌ المللی به شما امکانات و مزایایی را ارائه می‌ دهد که می ‌تواند در مسیر شغلی آینده تان مؤثر باشد. برخی از مزایا عبارتند از:

فرصت استخدام در شرکت های دیجیتال مارکتینگ

دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می‌ دهد تا مهارت‌ های خود را به صورت حرفه ‌ای تر و با مدرک بین المللی دیجیتال مارکتینگ که از آموزشگاه رادمان دریافت می کنید به نمایش بگذارید و همچنین، از این طریق می توانید در بازار کار فرصت های شغلی بیشتری را در شرکت های دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید.

بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا

با دانش و مهارت‌ های به دست آمده از دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ، می ‌توانید به کسب و کارهای نوپا از قبیل سایت های شرکتی، فروشگاهی و آموزشی کمک کنید تا به واسطه تجربه شما در حوزه مارکتینگ کسب و کار خود را بهبود بدهند. از طرفی شما می توانید به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خدمات گسترده تری را ارائه بدهید.

شناخت بازاریابی آنلاین در جهان

در دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ دانشجویان با دانش و مفاهیم جدید دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین در سطح جهانی آشنا می ‌شوند و این موضوع به آن ها این امکان را می ‌دهد تا برای فعالیت در بازارهای بین ‌المللی آمادگی کسب کنند.

شرایط بازار کار بعد از دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

همان طور که گفته شد، دوره جامع دیجیتال مارکتینگ می ‌تواند به شما کمک کند تا با مهارت‌ های لازم برای شروع یک کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. با این حال، پس از پایان دوره بازاریابی دیجیتال، می توانید به طور مستقیم به بازار کار وارد شوید. برای ورود به این حوزه، شما باید به دنبال فرصت ‌های شغلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بگردید، رزومه خود را به آپدیت کنید.

در واقع، شرکت های معتبر دنبال یک دیجیتال ماکتر حرفه ای هستند؛ که شناخت کافی از مدیریت و اجرای کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته باشد و بتواند همزمان مدیریت کسب و کار را به صورت کامل برعهده بگیرد و تمامی مسائل فنی و تخصصی در حوزه کمپین های مارکتینگ را به صورت کامل روی کسب و کارشان اجرایی کند.

آیا دوره کامل دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز دارد؟

دوره کامل دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز خاصی ندارد، اما داشتن پیشینه یا آشنایی با مفاهیم آموزش icdl می ‌تواند در فهم و یادگیری مفاهیم پیشرفته‌ تر مفید باشد. به طور کلی، افرادی که قصد دارند دوره کامل دیجیتال مارکتینگ را پشت سر بگذارند، باید دارای دانش و تجربه کافی در زمینه کامپیوتر و اینترنت باشند.

مخاطبان دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ می ‌توانند شامل مدیران و کارشناسان بازاریابی، دانشجویان رشته بازاریابی و کسب و کارهای کوچک و بزرگی که به دنبال بهبود دیده شدن در فضای دیجیتال هستند، باشند. همچنین افرادی که در زمینه ‌های مرتبط با تحقیقات بازار، تحلیل داده‌ ها و توسعه کسب و کار فعالیت می‌کنند نیز می ‌توانند بهره ‌مند از این دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ شوند.

پشتیبانی دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

نحوه پشتیبانی دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در آموزشگاه رادمان به صورت دائمی می باشد. همچنین، دانشجویان امکان ارتباط با اساتید را از طریق بستر شبکه های اجتماعی دارند تا به سؤالات آن ها پاسخ داده شود. برای اطمینان خاطر دانشجویان تمامی ویدیو های آموزشی دوره جامع دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا ضبط می شود تا در صورت نیاز به مرور مطالب، بتوانند از آن استفاده کنند. پس از اتمام دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ، در صورت داشتن هر گونه سؤال یا ابهامی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فنی در ارتباط باشد و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مدرسین

برنامه کلاسی

تاریخ شروع روزها ساعتها توضیحات
1403/02/29 روزهای زوج 16 الی 17:30

فرم پیش ثبت نام

برخی از نظرات دانشجویان دوره را بشنوید

سوالات متداول دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ

1دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟

دیجیتال مارکتینگ به کاربرد استراتژی‌ ها و تکنیک ‌های تبلیغاتی و بازاریابی در محیط دیجیتال اشاره دارد. چرا که جامعه به طور گسترده‌ای در دنیای آنلاین فعالیت می‌ کند و تبلیغات و ارتباطات مارکتینگ نیز باید به این محیط تطبیق یابند.

2سوشال مدیا چه نقشی در بازاریابی دیجیتال دارد؟

سوشال مدیا به مارکترها امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان و انتشار محتوای مخصوص فراهم می‌ کنند. آن ها اهمیت زیادی برای ساختن جامعه‌ های مخاطب و افزایش آگاهی از برند دارند.

3SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟

SEM تبلیغات در موتورهای جستجو را شامل می ‌شود و می ‌تواند ترافیک فوری و کلیک‌ های تبلیغی فراهم کند، در حالی که SEO بر روی بهبود موقعیت طبیعی وب ‌سایت در نتایج جستجو تمرکز دارد.

4چطور موفقیت را در بازاریابی دیجیتال تخمین بزنیم؟

تخمین موفقیت در بازاریابی دیجیتال شامل معیارهایی مانند ترافیک وب‌ سایت، نرخ تبدیل، ROI (بازگشت سرمایه) و سودزایی می ‌شود.

ویژگی های دوره

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

پشتیبانی نامحدود پس از دوره

پشتیبانی نامحدود پس از دوره

بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه

بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه

دسترسی به حمل و نقل عمومی

دسترسی به حمل و نقل عمومی

نظرات کارآموزان دوره

پر فروش ترین دوره ها

تمام موارد

پیشنهاد دوره مشابه

تمام موارد

نظرات کاربران و ارسال دیدگاه

تمام موارد

ارسال دیدگاه

امتیاز شما به این دوره  0   
True پیش نمایش
  • مشاوره رایگان