preloader

آموزشگاه رادمان

دلیل خاموش شدن گوشی می‌ تواند بسته به برند و برخی عوامل دیگر، متفاوت باشد.

علت خاموش شدن گوشی

  • تعمیرات موبایل و PC
  • رادمان
  • 95
  • 1402/10/3
علت خاموش شدن گوشی

علت خاموش شدن گوشی و روشن نشدن آن یکی از مباحثی است که خیلی از افراد به‌ دنبال دانستن آن هستند. دلیل خاموش شدن گوشی می‌ تواند بسته به برند و برخی عوامل دیگر، متفاوت باشد. به همین دلیل، باید بسته به برخی علائم و نشانه‌ هایی که بروز پیدا می‌ کند، علت را شناسایی کنید.

علت خاموش شدن موبایل گاهی به‌ دلایل سخت‌ افزاری و برخی از اوقات به‌ علت بروز مشکلات نرم‌ افزاری است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی کامل و جامع این مشکل در گوشی‌ ها با برندهای مختلف بپردازیم. همچنین، راه‌ حل برطرف‌ شدن آن‌ ها را بیان کرده‌ ایم.

بروز مشکل در بخش سخت‌ افزاری، علت خاموش شدن موبایل

قبل از اینکه به‌ صورت جزئی هریک از برندهای گوشی را ازنظر بروز چنین مشکلی بررسی کنیم، باید به این موضوع توجه داشته باشید که علت خاموش شدن ناگهانی گوشی و دیگر مشکلات مرتبط با آن، می‌ تواند مربوط به سخت‌ افزار موبایل باشد.

به همین دلیل، خیلی از اوقات برای این که بتوانید چنین مشکلی را برطرف کنید، باید دوره‌ آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل را پشت‌ سر گذاشته باشید. با درنظرگرفتن این که قطعات زیادی در بخش سخت‌‌ افزاری هر گوشی به‌ کار گرفته می‌ شود، باید از دانش کافی برای حل مشکلات مربوط به آن‎ برخوردار باشید.

هدیه رادمان به شما
برای دریافت مشاوره رایگان دوره های فوق تخصصی رادمان، فرم مقابل رو پر کن تا کارشناسان فنی بهترین مسیر آموزشی رو بهت بگن.
در رادمان برای آینده خودتون سرمایه گذاری کنین💎

یکی از کارهایی که می‌ توانید برای یادگیری این بخش از گوشی‌ ها انجام دهید، کارآموزی تعمیرات موبایل در آموزشگاه رادمان می باشد. با این کار، علاوه‌ بر کسب دانش آکادمیک لازم، تجربه کافی برای تعمیر و برطرف‌ کردن مشکلات مرتبط با قطعات گوشی را به‌ دست خواهید آورد.

می توانید با شرکت در دوره کارآموزی موبایل با یک تیر دو هدف را نشان بگیرد!

مشکلات نرم‌‌افزاری، علت خاموش شدن گوشی

تلفن‌ های همراه، علاوه‌ بر قطعات سخت‌‌ افزاری که دارد، از یک بخش نرم‌ افزاری تشکیل شده است. برای این که بتوانید به‌ خوبی عیب‌ یابی گوشی خود را انجام دهید، باید حتما آموزش تعمیرات موبایل را دیده‌ باشید؛ در قسمت دسته‌ بندی تعمیرات موبایل، به‌ راحتی می ‎توانید به آموزش‌ های لازم در این زمینه دسترسی داشته باشید.

دلیل خاموش شدن گوشی اپل

اپل یکی از برندهای معتبر و بسیار مشهور در زمینه طراحی گوشی‌ های هوشمند بوده که در این‌ سال‌ ها توانسته است محصولات با فناوری‌ های بسیار جدید را به بازار عرضه کند. گوشی‌‌ های اپل معمولاً از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به همین دلیل، کم‌ تر پیش‌ می‌ آید که دچار چنین مشکلاتی شود.
با این‌ حال، دلیل خاموش شدن گوشی اپل می‌ ‎تواند متفاوت باشد. بروز مشکلات در بخش نرم‌ افزاری و حتی سخت‌ افزاری چنین گوشی‌ هایی می‌ تواند سبب بروز این اختلال شود. در ادامه دلایل عمده خاموش‌ شدن موبایل‌ های اپل را بررسی کرده‌ ایم:

دلیل خاموش شدن گوشی آیفون، باتری ضعیف

با داشتن چنین قابلیتی، درصورتی‌ که گوشی آیفون ناگهانی خاموش شود، مشکل و خرابی باتری را به‌ نمایش خواهد گذاشت.

یکی از دلایل عمده‌ ای که می‌ تواند سبب خاموش‌ شدن این گوشی‌ ‎ها شود، ضعیف‌‌ شدن و حتی آسیب به باتری‌ های آن‌ ها است. اپل برای اینکه کاربران بتوانند از سلامت باتری گوشی‌ اطمینان حاصل کنند، قابلیت Battery health را به محصولات خود اضافه کرده است.

با داشتن چنین قابلیتی، درصورتی‌ که گوشی آیفون ناگهانی خاموش شود، مشکل و خرابی باتری را به‌ نمایش خواهد گذاشت. با توجه به اطلاعاتی که این قابلیت به شما نمایش خواهد داد، می‌ توانید درصورت بروز مشکل در بخش ‌سخت‌ افزاری، به راحتی آن را تشخیص دهید.

کارایی بدون دردسر Battery health

با Battery health می‌ توانید ظرفیت حداکثری باتری گوشی خود را مشاهده کنید.

به‌ عنوان مثال، با Battery health می‌ توانید ظرفیت حداکثری باتری گوشی خود را مشاهده کنید. گاهی اوقات به‌ دلیل آسیب به ‌باتری و یا اختلال در عملکرد آن، این ظرفیت بسیار پایین می‌ آید؛ در این شرایط، باید به وجود مشکل در چنین قطعه‌ ای شک کنید.

بدافزار، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی آیفون

یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌ شود گوشی‌ های آیفون به‎‌ صورت ناگهانی خاموش شود، نصب نرم‌ افزارهای مخرب است. در این شرایط، با توجه به مشکل‌ بودن تشخیص نرم‌ افزار مخرب، پیشنهاد می شود از روش هاردریست‌ کردن استفاده کنید. 

دقت داشته باشید که این روش با ریست‌ کردن کل هارد متفاوت است و دیگر تمام اطلاعات شما پاک نخواهد شد. در واقع در هاردریست، سیستم گوشی شما مجددا راه‌ اندازه می شود، بدون آنکه اطلاعات شما از بین‌ برود. با این کار، مشکلی از بابت حذف تمام داده‌ ها نخواهید داشت.

هاردریست‌ راه نجات گوشی از بدافزارها

انجام این روش بسیار آسان است. در ابتدا باید به‌ صورت همزمان، کلید‎های power و home را فشار دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که لگوی گوشی خود را مشاهده کنید. در ادامه، به‌ ترتیب کلید‌های کاهش و افزایش ولوم صدا و در نهایت پاور را فشار دهید و رها کنید. در اکثر مواقع، اگر مشکل به‌ دلیل وجود نرم‌ افزار مخرب باشد، برطرف خواهد شد.

عدم توجه به آپدیت، پیشگیری بهتر از درمان!

دقت کنید، برای این که گوشی اپل بتواند عملکرد درستی داشته باشد، باید تمام برنامه‌ ها در زمان مشخص به‌ روزرسانی شود. در غیر این صورت، ممکن است نسخه قبلی با آپدیت جدید سیستم‌ عامل سازگاری نداشته باشد و گوشی شما خاموش شود.

برای اینکه بتوانید از چنین مشکلی پیشگیری یا آن را برطرف کنید، پیشنهاد می‌ شود درصورت ارائه نسخه جدید هر برنامه، برای به‌ روزرسانی آن در اپ استور اقدام کنید. درصورتی‌ ‎که مشکل به‌ دلیل عدم به‌ روزبودن نرم‌ افزارها باشد، با این کار حل خواهد شد.

مشکلات سخت‎ افزاری، بلا جان گوشی های اپل

اگر با وجود تمام راهکارهای ارائه شده، باز هم مشکل گوشی برطرف نشد، باید به بروز اختلال در بخش سخت‌ افزاری تلفن همراه خود شک کنید. مهم‌ ترین قطعه‌ ای که در این شرایط دچار مشکل می‌ شود، صفحه‌ نمایش آن است و اکثر مواقع، نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

دقت داشته باشید، صفحه‌ نمایش این محصولات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و درصورت تردید در بروز مشکل در آن، حتما باید به یک مرکز معتبر برای بررسی و عیب‌ یابی مراجعه کنید. گاهی اوقات به‌ دلیل دست‌ کاری شما، احتمال واردشدن آسیب به این قطعه وجود دارد و هزینه‌ های بیشتری متحمل خواهید شد.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی

برند شیائومی یکی از جدیدترین مارک‌ هایی بوده که به این حوزه وارد شده و توانسته است در مدت زمان کمی، محبوبیت بسیاری به‌ دست آورد. محصولات این برند از کیفیت و قابلیت‌ های بسیار خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل، امروز فرصت رقابت با سایر برندهای معتبر را به‌ دست آورده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین دلایل خاموش‌ شدن چنین محصولاتی را بیان کرده‌ ایم:

علت خاموش شدن گوشی بعد از بروزرسانی در برند شیائومی

وجود این باگ‌ ها می‌ تواند علت خاموش شدن گوشی بعد از بروزرسانی باشد.

گاهی اوقات کاربر برنامه‌ ها و حتی خود گوشی را آپدیت می‌ کند تا از قابلیت‌ های جدیدی برخوردار شود، اما بعد از به‌ روزرسانی، گوشی مرتب خاموش می‌ شود. در ادامه برخی از عواملی که ممکن است در بروز چنین مشکلی نقش داشته باشد را آورده‌ایم:

  1. درصورتی‌ که اندروید گوشی آپدیت نشده باشد و شما اپلیکیشن‌ های آن را به‌ آپدیت کنید، این احتمال وجود دارد که به‌ دلیل عدم سازگاری آن‌ ها، گوشی دچار چنین مشکلی شود.
  2. گاهی پیش‌ می‌ آید که برای آپدیت برنامه‌ ها، از سایت‌ های نامعتبر استفاده می‌ شود. در این شرایط، احتمال نفوذ ویروس به گوشی وجود دارد و احتمال بروز چنین مشکلاتی بالا خواهد رفت.
  3. در برخی از مواقع، نسخه جدید برنامه یا حتی اندروید گوشی با باگ‌ هایی همراه است. وجود این باگ‌ ها می‌ تواند علت خاموش شدن گوشی بعد از بروزرسانی باشد.

تنظیم اشتباه برخی قابلیت‌ ها، مبتدی نباشید!

علت خاموش شدن گوشی شیائومی می‌ تواند تنظیم اشتباه و نادرست یک قابلیت جدید باشد. به‌ عنوان مثال، این محصولات قابلیت تنظیم خاموش یا روشن‌شدن خودکار در زمان مشخص را دارد. به همین دلیل، باید قبل بررسی سایر دلایل، تنظیمات موبایل خود را چک کنید.

برای بررسی روشن یا خاموش‌ بودن این قابلیت، کافی است به بخش تنظیمات گوشی مراجعه و گزینه Battery & Performance یا همان عملکرد را انتخاب کنید. درصورتی‌ که گزینه Schedule Power on/off فعال باشد، تیک آن را بردارید تا گوشی به طور خودکار خاموش نشود.

فشار بی امان به گوشی‌ هایی شیائومی

با توجه به اینکه امروز بازی‌ ها با گرافیک بسیار فوق‌ العاده‌ ای طراحی می‌ شود، خیلی از کاربران به‌ دنبال نصب آن ‎ها هستند. با اینکه گوشی‌ های شیائومی چنین قابلیتی را دارد که از برنامه‌ ها و بازی‌ های سنگین به‌ خوبی پشتیبانی کند، اما استفاده نا‌به‌ جا از تلفن همراه، می‌ تواند سبب واردشدن فشار روی آن و بروز چنین مشکلاتی شود. 

به‌ عنوان مثال، درصورتی‌ که این بازی ها را برای مدت زیادی اجرا کنید، احتمال داغ‌ کردن پردازنده گوشی وجود دارد. افزایش دما می‌ تواند به‌ مرور زمان به باتری و پردازنده آسیب وارد کند. از‌ این‌ گذشته، گوشی‌ های شیائومی طوری طراحی شده است که درصورت بالارفتن دما، برای جلوگیری از واردشدن آسیب به اجزای آن، به‌ طور خودکار خاموش می‌ شود.

فضای ذخیر‌ه‌ سازی کم، دیگر دلیل خاموش شدن گوشی شیائومی

یکی دیگر از عواملی که می‌ تواند فشار زیادی به گوشی وارد کند، پربودن حافظه آن است. در این شرایط، تلفن همراه معمولا با مشکلاتی مثل هنگ‌ کردن و کاهش سرعت مواجه و گاهی اوقات برای کم‌‌ کردن فشار، به‌ صورت خودکار خاموش می‌ شود.

نصب نرم افزارهای مخرب، زهر دادن به گوشی شیائومی

دقت داشته باشید، برای نصب نرم‌ افزارهای مختلف، حتما از سایت های معتبر استفاده کنید تا مشکلی از این بابت به‌ وجود نیاید. خیلی از اوقات، نرم‌افزارها مخرب است و می‌ تواند با ایجاد اختلال در عملکرد باتری گوشی، سبب خاموش‌ شدن آن به‌ طور ناگهانی شود. از این پس، با توجه به آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل به راحت ترین شکل ممکن می توانید تکنیک های نرم افزای انواع برندهای شیائومی را یاد بگیرید.

بروز اختلال در باتری و بردمین، تاثیر نامحسوس در خاموش شدن

باتری گوشی ‎‌های شیائومی معمولا با بردمین آن اتصالاتی دارد. این اتصالات ممکن است دراثر ضربه یا حتی واردشدن فشار به آن، دچار مشکل شود. در این شرایط، گوشی‌ شما در حین جابه‌ جایی اندک، دچار خاموش‌ شدن می شود.

علت خاموش و روشن شدن گوشی سامسونگ

سامسونگ، یکی دیگر از برندهای پرفروش در بازار ایران بوده که توانسته است با قابلیت‌ های بسیار عالی، در بازار رقابتی کنونی جایگاه ویژه‌ ای به‌ ‎دست آورد. یکی از مشکلات بسیار شایع در این محصولات، خاموش و روشن‌ شدن خودبه‌ خودی آن‌ ها است که در ادامه به بررسی دلایل بروز این مشکل پرداخته‌ ایم:

کمبود حافظه داخلی موجب بروز مشکلات کلافه کننده

گاهی، علت خاموش شدن گوشی سامسونگ می‌ تواند پربودن حافظه داخلی آن باشد. در این شرایط، گوشی‌‌ های سامسونگ و به‌ خصوص مدل‌ های قدیمی‌ تر آن دچار اختلالاتی مانند هنگ‌ کردن و حتی خاموش‌ شدن‌ های متوالی می‌ شود.

از راهکاریی که می‌ توانید به علت خاموش شدن گوشی و روشن نشدن آن پی ببرید، خالی‌ کردن حافظه داخلی دستگاه می باشد. درصورتی‌ که فضای ذخیره‌ سازی گوشی به خودی خود کم است، می‌ توانید از کارت حافظه برای آن استفاده کنید تا برنامه‌ ها در این قسمت ذخیره شود.

ویروسی‌ شدن‌، مرگ اصلی گوشی سامسونگ

اگر برنامه‌ ای در گوشی خود نصب کرده‌ اید که از اعتبار آن اطلاعی ندارید، باید به ویروسی‌ شدن تلفن همراه خود شک کنید. ویروس‌ های مختلفی وجود دارد که درصورت راه‌ یافتن‌ شان به گوشی، می‌ تواند عملکرد باتری و پردازنده را دچار اختلال کند و سبب خاموش‌ شدن ناگهانی و حتی مرتب آن شود.

به همین دلیل، توصیه بر این است که تمامی بازی‌ ها و برنامه‌ ها را از وب‌ سایت‌ های معتبر و نام‌ آشنا دانلود و نصب کنید. علاوه‌ بر این، می‌ توانید برای گوشی خود از آنتی‌ ویروس استفاده کنید تا درصورت ورود چنین عوامل مخربی، آن‌ ها را شناسایی و حذف کند.

خرابی باتری، دیگر علت خاموش شدن گوشی سامسونگ

اما خیلی از اوقات، به‌ دلیل استفاده نامناسب و عدم نگهداری‌ درست از باتری، بعد از مدت کوتاهی دچار خرابی می‌ شود.

باتری گوشی‌ های مختلف به‌ دلایل گوناگونی ممکن است خراب شود. از این رو علت خاموش شدن گوشی سامسونگ، پایان عمر باتری است. اما خیلی از اوقات، به‌ دلیل استفاده نامناسب و عدم نگهداری‌ درست از باتری، بعد از مدت کوتاهی دچار خرابی می‌ شود.

درصورتی‌ که باتری گوشی دچار خرابی شود، احتمال تمام‌ شدن سریع باتری آن وجود دارد. همچنین، این مشکل می‌ تواند علت خاموش شدن گوشی شما باشد. گاهی اوقات، چنین مشکلی به‌ ‎گونه‌ ای است که تلفن همراه علی‌ رغم داشتن شارژ کافی، ناگهانی خاموش می‌ شود.

دلیل خاموش شدن گوشی هواوی

هواوی یک برند چینی است که توانست طی سال‌ های اخیر، محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت طی چند سال اخیر با برند های مطرح دنیا مثل سامسونگ و شیائومی در رقابت بوده و توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهانی به‌ دست آورد.

علت خاموش شدن گوشی هواوی به‌ دلایل سخت افزاری

با توجه به اینکه قطعات مختلف در گوشی‌ ها به‌ کار می‌ رود، ممکن است بروز مشکل در هرکدام سبب اختلال در عملکرد دیگری شود. به همین دلیل، درصورتی‌ که نقص فنی در عملکرد مدارهای چاپی، CPU و ماژول‌ های مختلف آن ایجاد شود، احتمال بروز مشکلاتی از این قبیل افزایش خواهد یافت.

در چنین شرایطی، باید به یک مرکز معتبر برای تعمیر قطعات مختلف مراجعه کنید. دقت داشته باشید، عیب‌ یابی مشکل اصلی دستگاه کار بسیار سختی است و به همین دلیل، به‌ تنهایی نمی‌ توانید به اختلال آن پی ببرید. همچنین، می توانید در مورد دلیل خاموش شدن گوشی هواوی چه از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری اطلاعات بیشتری را در مقاله مربوطه بدست آورید.

علت خاموش شدن گوشی هواوی و ضعیف‌ شدن باتری

باتری، یکی از قطعات بسیار ضروری در گوشی‌ ‎های مختلف است. در واقع این قطعه، یکی از اجزایی است که درصورت بروز مشکل و خاموش‌ شدن گوشی، باید به عملکرد نادرست آن شک کرد. به‌ عنوان مثال، این احتمال وجود دارد که دراثر استفاده نامناسب، به باتری آسیب وارد شود.

همچنین، گاهی اوقات ممکن است برای تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید، اما قطعه اورجینال آن را برای تلفن همراه شما قرار ندهند. در چنین شرایطی، این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی، خاموش‌ شدن‌ های ناگهانی و پشت سرهم برای تلفن همراه شما به‌ وجود آید.

به جوش آمدن پردازنده گوشی Huawei

اگر بخواهیم دیگر علت خاموش شدن گوشی هواوی را بیان کنیم، می‌ توان به استفاده بیش از اندازه از آن اشاره کرد. همچنین، درصورتی که گوشی شما در جایی قرار داشته باشد که دمای باتری و پردازنده بالا برود، احتمال خاموش‌ شدن آن وجود خواهد داشت.

برای پیشگیری از چنین مشکلی، پیشنهاد می‌ شود به‌ مدت طولانی از بازی‌ ها و برنامه‌ های سنگین استفاده نکنید. همچنین، در روزهای گرم سال به‌هیچ‌ عنوان تلفن همراه خود را داخل ماشین نگذارید؛ چرا که گرمای داخل خودرو می‌ تواند آسیب زیادی به باتری و سایر قطعات وارد کند.

علت خاموش شدن تبلت

یکی از مهم‌ ترین علل بروز چنین اتفاقی، هنگ ‎کردن آن در اثر نصب برنامه‌ های سنگین است.

دلایل خاموش‌ شدن انواع تبلت بسیار متنوع است. یکی از مهم‌ ترین علل بروز چنین اتفاقی، هنگ ‎کردن آن در اثر نصب برنامه‌ های سنگین است. حتی خیلی از اوقات با توجه به این که اغلب تبلت ها نسبت به گوشی‌ ها حافظه داخلی کم‌ تری دارد، علت خاموش شدن تبلت پربودن فضای ذخیر‌ه‌ سازی خواهد بود.

معمولا نرم‌افرارهایی برای حل این مشکل وجود دارد که می‌ توانید به‌‎ کمک آن‌ ها، فایل‌ های حجیم و غیرضروری را در تبلت خود پیدا و برای حذف هریک اقدام کنید. همچنین، می‌ توانید با تهیه و خرید کارت حافظه، فشار را از روی فضای ذخیره‌ سازی داخلی تبلت بردارید.

گاهی اوقات مشکل روشن‌ نشدن تبلت به‌ دلیل اختلال در عملکرد دکمه پاور است. در واقع اگر دکمه پاور دچار خرابی شده باشد، شما نمی‌ توانید دستگاه خود را روشن کنید. همچنین، گاهی به‌ دلیل مشکل در شارژر تبلت، باتری به‌ خوبی پر نمی‌ شود و و بعد از روشن‌ شدن، به‌ سرعت خاموش خواهد شد.

بسته به اینکه از چه برندی استفاده می‌ کنید، کیفیت محصولات بسیار متنوع خواهد بود. به همین دلیل، خیلی از اوقات به‌دلیل مشکلاتی که در باتری تبلت بروز پیدا می‌کند، به‌ صورت ناگهانی خاموش‌ می‌ کند و حتی امکان روشن‌ کردن مجدد آن فراهم نیست.

در این شرایط، تنها راهکاری که برایتان باقی می‌ ماند، مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیر چنین محصولاتی است. در اغلب موارد، باتری تبلت نیاز به تعویض دارد و با تعمیر مشکل آن برطرف نمی شود. دقت داشته باشید، اگر دوره‌ های آموزش برطرف‌ کردن مشکلات گوشی‌ های مختلف را گذرانده باشید، می‌توانید خودتان برای این کار اقدام کنید.

این را هم درنظر داشته باشید که تبلت‌ ها نسبت به تلفن‌ های همراه از سخت‌ افزارهای ضعیف‌تری برخوردار است. به همین دلیل، باید به‌ خوبی از آن مراقبت کنید. همچنین، از نصب هرگونه برنامه‌ ای که از سلامت آن اطمینان ندارید، پرهیز کنید.

نصب برنامه‌ های مختلف از سایت‌ های نامعتبر، این فرصت را برای ویروس‌ ها فراهم می‌ ‎کند تا بتواند به‌ راحتی سبب اختلال در عملکرد باتری و سایر قطعات تبلت شود. در چنین شرایطی، احتمال این که آسیب جدی به باتری وارد و دستگاه شما به‌ صورت خود‌‎به‌ خودی خاموش شود، بالا خواهد رفت.

سخن پایانی

همان‌ طور که در این مقاله بررسی کردیم، علت خاموش شدن گوشی می‌ تواند بسیار متنوع باشد. به همین دلیل، باید براساس علامت و نشانه‌ ای که گوشی شما دارد، به وجود مشکل آن پی ببرید. گاهی اوقات مشکل در سخت‌ افزار آن وجود دارد؛ اما خیلی وقت‌ ها، اختلال در بخش نرم‌ افزاری تلفن همراه ایجاد می شود.

ازجمله دلایل شایعی که می‌تواند سبب بروز چنین مشکلی در گوشی‌ های مختلف شود، می‌ توان به نصب برنامه های مخرب و ویروسی، واردشدن آسیب به باتری، پربودن حافظه داخلی و حتی اختلال در صفحه‌ نمایش آن اشاره کرد. دقت داشته باشید، درصورت بروز مشکل در بخش سخت‌ افزاری، توصیه می شود از طریق راه های ارتباطی موجود در آموزشگاه رادمان از اساتید مجرب مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده مقاله : رادمان

اشتراک گذاری مقاله :

  • سوالات متداول علت خاموش شدن گوشی

    1چه مشکلاتی باعث خاموش شدن گوشی شیائومی می شود؟

    باتری گوشی ‎‌های شیائومی معمولا با بردمین آن اتصالاتی دارد. این اتصالات ممکن است دراثر ضربه یا حتی واردشدن فشار به آن، دچار مشکل شود. در این شرایط، گوشی‌ شما در حین جابه‌ جایی اندک، دچار خاموش‌ شدن می شود.

    2چرا گوشی آیفون به صورت ناگهانی خاموش می شود؟

    یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌ شود گوشی‌ های آیفون به‎‌ صورت ناگهانی خاموش شود، نصب نرم‌ افزارهای مخرب است. در این شرایط، با توجه به مشکل‌ بودن تشخیص نرم‌ افزار مخرب، پیشنهاد می شود از روش هاردریست‌ کردن استفاده کنید. 

    نظرات کاربران و ارسال دیدگاه

      0

    ارسال دیدگاه

    امتیاز شما به این مقاله  0   

    نظرات کاربران

      0

    جدیدترین مقالات

    True پیش نمایش
  • مشاوره رایگان